De Columbiaan EYOF 2015 Tbilisi

Een dagje bijkomen

Vandaag even een rustige dag. Mijn bovenbenen voelen als beton, mijn kuiten staan op springen en laat ik maar niet beginnen over mijn kont van op dat paard zitten... Even ontspannen een dagje de beentjes omhoog.

Ik zou eigenlijk vandaag naar David Gareji gaan, maar morgen is er weer een dag. Plannen gaan dus om en vandaag wordt het Kus-Tba, een meertje hier bij Tbilisi en vlakbij een Etnografisch Openluchtmuseum waar ook een festival schijnt te zijn.

Boek van Jeroen is mee en heb eindelijk de kans om wat te lezen. Probleem is alleen dat het zo lekker weg leest dat ik niet meer kan stoppen! Tegen de tijd dat ik toch echt een keer een sanitaire pauze in moet lassen, voel ik al dat mijn benen wat beginnen te tintelen, oh oh..

Het lijkt nog mee te vallen, maar het lijkt me verstandiger om te verhuizen naar het museum. Dat ligt lekker tussen de bomen en wat schaduw zou geen kwaad kunnen, lijkt me zo.

Dat even naar het museum lopen valt nog een beetje tegen. Het is wel dichtbij, maar ook enorm berg af. Mijn kuiten protesteren, maar ben al lang blijk dat het geen berg op is!!

Even wat rond gelopen over het museum terrein. Ziet er allemaal leuk uit, heeft wel iets weg van ons eigen openluchtmuseum, alleen staan hier alleen Georgische huizen van verschillende periodes en bevolkingsgroepen.

Er is vanavond ook een festival. Een band is aan het sound checken. Klink een beetje jazzy, wel lekker eigenlijk.

Dan nog maar wat verder de berg af, helemaal naar beneden om richting het centrum te gaan. Daar even een hapje eten en dan een beetje op tijd mijn nest in vanavond. David Gareji staat voor morgen echt op het plan.

Belooft weer een pittig klimmetje te worden en dit keer ligt het in een soort woestijn...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!